Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) a anunţat pentru primul trimestru al anului 2012 (ianuarie-martie) o scădere a vânzărilor.
În topul tirajelor din România, prima poziţie este deţinută de “România liberă”, care a avut în medie, vânzări pe apariţie de 33.560 de exemplare în ianuarie a România acesrtui an, fiind totuşi în scădere cu peste 7000 de exemplare faţă de perioada similară a anului trecut. Pe locul al doilea se află ziarul “Adevărul” care a înregistrat în luna ianurie 2012, vânzări de 23.087 de exemplare
Conform Mediafax, În top urmează cotidianul “Evenimentul zilei”, editat de Editura Evenimentul Zilei şi Capital. Pentru luna ianuarie, Evenimentul zilei a avut o medie de vânzări pe apariţie de 14.692 de exemplare (17.152 în ianuarie 2011), în februarie – 14.852 de exemplare (16.563 în februarie 2011), iar în martie – 15.161 de exemplare (17.377 în martie 2011).
În ceea ce priveşte cotidianele sportive, Gazeta Sporturilor, editată de Convergent Media (parte a Grupului Intact), se încadrează în trendul general, cu o medie de vânzări pentru luna ianuarie de 28.760 de exemplare (40.769 în ianuarie 2011), cu o medie de 33.336 de exemplare în februarie (38.910 în februarie 2011) şi de 32.578 de exemplare în martie (41.056 în martie 2011).
În categoria tabloidelor, Click!, editat de Adevărul Holding, este lider de vânzări şi a raportat, în ianuarie, o medie de 147.624 de exemplare (192.934 în ianuarie 2011), în februarie, de 104.856 de exemplare (190.644 în februarie 2011) şi în martie, de 141.494 de exemplare (184.952 în martie 2011). La capitolul publicaţii financiare, cotidianul Ziarul Financiar a avut o medie lunară de vânzări pe apariţie pentru ianuarie 2012 de 7.302 exemplare, 7.285 de copii în februarie şi 7.559 de exemplare în martie.
Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) a anunţat pentru primul trimestru al anului 2