Dacă unii candidaţi îşi fac campanie cu concerte rock, alţii cu meciuri de fotbal, Nagy Andras, candidat pentru Primăria Reghin, crede că cea mai bună campanie e sinceritatea şi bunul simţ. Cum se împacă aceste segmente la Reghin în interviul care urmează. Reporter: Ce ar trebui să înţeleag contracandidaţii dumneavoastră în această campanie?
Nagy Andras: Cred că toţi candidaţii ar trebui să înţeleagă că electoratul este foarte obiectiv, se uită la ce propui, dacă sunt viabile sau nu aceste propuneri, degeaba propui marea cu sarea dacă nu le poţi rezolva. Bineînţeles că alegătorii se uită şi la realizările unui primar care a fost şi care doreşte să câştige încă un mandat. Rep.: Au început să apară tot felul de acuze la adresa dumneavoastră…
N.A.: Din păcate, în perioada campaniei oamenii încep să propage tot felul de prostii, fie sub formă de scrisori, articole, SMS-uri, sau sau sub formă de tot felul de minuni. Şi eu am primit chestiile de acest gen pe care sunt convins că lumea nu le crede. Rep.: Electoratul „vulnerabil” poate fi influenţat?
N.A.: Un punct sensibil la nivelul Reghinului îl reprezintă rromii. Toată lumea acum îi caută, în această perioadă se interesează de problemele lor şi acum în campanie le promit marea cu sarea. Ce e şi mai urât că le mai şi duc tot felul de alimente şi consider că este un lucru înjositor din partea lor dacă, cu o masă, cu câţiva lei, să cumperi votul unui om. Electoratul nu mai este o marfă ca să îl poţi cumpăra. Trebuie să câştigi simpatia electoratului, nu să o cumperi. De asemenea, unii apelează la tot felul de categorii sociale, la săraci, la pensionari, le oferă o masă ca să le obţină votul ceea ce e înjositor şi neuman. Rep.: Mai crede lumea în sloganuri?
N.A.: Cu surle, cu trâmbiţe se promit multe, dar nu se face campanie serioasă la noi. Degeaba vor unii şi alţii că tot deageaba. Un astfel mod de