O persoană cu funcţie în Primăria Craiova - nu-i spun numele, pentru că figurează pe o anumită listă de candidaţi, aşa că i-aş face reclamă - spunea mai deunăzi că nu există gropi în străzile Craiovei. N-aş fi băgat în seamă această stupizenie, dacă respectivul n-ar fi insistat că el chiar are dreptate. De aceea m-am decis să-i dau câteva exemple de gropi din carosabilul Craiovei. Nu am pretenţia că le-am ales pe cele mai mari sau pe cele mai cunoscute, ci doar pe acelea întâlnite de mine, vineri, pur întâmplător, pe drumul către serviciu şi înapoi acasă.
Plombări selective
Respectivul „catindat“ (cum i-ar zice Caragiale) îmi spunea, spre exemplu, că zilele trecute tocmai ce au fost astupate gropile de pe strada Bariera Vâlcii. Aşa crede el!
Au fost, ce-i drept, plombate gropanele de sub podul CFR, adevărate capcane pentru şoferi, deoarece erau greu de evitat, fiind aproape imposibil de observat în întunericul de sub pod. Le mulţumesc celor din Primăria Craiova pentru că s-au ocupat de repararea lor! În definitiv, e vorba despre una din ieşirile din oraş, cea către Horezu (DN 65 C).
Însă, 20 de metri mai departe e altă porţiune cu gropi multe şi deloc mărunte şi atât de dese, că n-ai cum să le ocoleşti. Pe o porţiune nu mai mare de 30 de metri sunt peste 20 de astfel de gropi, unele cu diametrul de peste un metru, spre disperarea şoferilor, care se întrec în a transmite numai „urări de bine“ mamelor unor angajaţi din Primăria Craiova, care s-au făcut că nu văd această porţiune de stradă aproape distrusă. Ce vină au mamele, n-am să înţeleg niciodată...
Desfăcătorul de capace
N-aş vrea să mai trec în revistă şi gropile din carosabilul de pe podul către Melineşti... Nu că n-ar merita! Dimpotrivă, s-ar putea scrie romane despre acele gropi, pe care nimeni nu le bagă în seamă de ani de zile, deşi prin ele se pot vedea fără probleme tren