Campania "Si ieri. Si azi", realizata de Graffiti BBDO pentru Pepsi, a fost declarata cea mai eficienta campanie de publicitate a ultimului an, in cadrul Premiilor Effie Romania 2012. Graffiti BBDO a obtinut, de altfel, cele mai multe premii in cadrul evenimentului de luni seara, dedicat eficientei in publicitatea romaneasca.
Vezi lista completa a premiilor
In total au fost acordate 42 de premii - 1 Grand Effie, 6 premii de aur, 15 de argint si 20 de bronz. Graffiti BBDO a obtinut opt premii, inclusiv Grand Effie, in timp ce Leo Burnett&Target a castigat sase premii, McCann World Group - patru premii, iar Grey-G2 Romania, Ogilvy&Mather Romania si Publicis - cate trei premii.
Au fost premiate, in total, 20 de agentii si companii: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, McCann World Group, CAP, Cohn & Jansen JWT, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey-G2 Romania, Headvertising, Leo Burnett&Target, Ogilvy&Mather Romania, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Saatchi&Saatchi, Sister & Co, Tempo Advertising, The Geeks, Unilever South Central Europe si WebstylerCele 42 de premii au fost acordate in 19 categorii. La editia de anul trecut, au fost acordate 37 de premii in 17 categorii
Cea mai premiata agentie, Graffiti BBDO, a primit:
Grand Effie pentru campania "Pepsi - Si ieri. Si azi"aur la categoria "Non-alcoholic beverages" pentru campania "Pepsi - Si ieri. Si azi"patru premii de argint pentru campanii realizate pentru Prigat, Dacia Sander, Salveaza Vieti, respectiv Petromdoua premii de bronz - campanii pentru Romtelecom Dolce, respectiv Romtelecom Clicknet
Pentru Grand Effie, campania Graffiti s-a intrecut cu alte cinci campanii care au primit aur:
campania Romanii sunt destepti - McCann Erickson pentru Kandia Dulce/Romo campanie realizata de Sister&Co pentru Bucegio campanie realizata de CAP pentru ING Personaldoua ca