Campania pentru ciocolata ROM, “Romanians are smart”, realizata de agentia McCann Erickson, care a castigat trofeul de aur la categoria Food products II, in cadrul Grand Effie Romania 2012, a costat 20.000 de euro.
Reprezentantii agentiei au declarat pentru DailyBusiness.ro ca 10.000 de euro a reprezentat investitia de media, iar 10.000 de euro investitia in productia campaniei.
La randul sau, Dinu Panescu, group creative director McCann Erickson, sustine ca o idee buna poate fi realizata cu un buget foarte mic.
In cadrul Galei Grand Effie Romania 2012, unde au fost premiate 20 de agentii de comunicare si companii, McCann World Group a castigat patru trofee. Campania pentru ciocolata ROM, “Romanians are smart”, realizata de agentia McCann Erickson, care a castigat trofeul de aur la categoria Food products II, in cadrul Grand Effie Romania 2012, a costat 20.000 de euro.
Reprezentantii agentiei au declarat pentru DailyBusiness.ro ca 10.000 de euro a reprezentat investitia de media, iar 10.000 de euro investitia in productia campaniei.
La randul sau, Dinu Panescu, group creative director McCann Erickson, sustine ca o idee buna poate fi realizata cu un buget foarte mic.
In cadrul Galei Grand Effie Romania 2012, unde au fost premiate 20 de agentii de comunicare si companii, McCann World Group a castigat patru trofee.