Reţeua „La Doi Paşi", franciză deţinută de Metro, a ajuns la 200 de magazine pe piaţa românească, potrivit unui comunicat remis de retailer.
Începând cu luna martie 2012, peste 120 magazine de pe piaţa românească s-au alăturat francizei de comerţ tradiţional, adăugându-se celor 80 magazine „La Doi Paşi" deja funcţionale la acel moment.
Fiecare magazin poartă însemnele francizei şi este amenajat conform celor standardelor de merchandising, impuse de specialiştii Metro Cash & Carry România.
Cele mai multe magazine „La Doi Paşi" au fost înregistrate în regiunea de nord, cu 70 de magazine, fiind urmată de regiunea de vest cu 68 de magazine şi zona de sud cu 62 de magazine.
„Este o evoluţie la care ne aşteptam, având în vedere succesul magazinelor pilot implementate anterior şi numărul mare de solicitări primite, în special după evenimentul Metro Expo. Suntem încrezători în succesul acestui program, tocmai pentru că a fost conceput în aşa manieră încât să reprezinte un suport real pentru micii comercianţi independenţi şi suntem mândri de faptul că avem deja una dintre cele mai mari reţele, ca şi număr de magazine, la doar două luni de la anunţarea conceptului pe piaţă.", a declarat Marc Carena, Director Management Clienţi MetroCash & Carry România.
Franciza „La Doi Paşi" oferă revânzătorilor şansa de a face parte dintr-o reţea naţională de acest gen, beneficiind de numeroase avantaje care îi ajută în creşterea competitivităţii pe piaţă (de exemplu: cursuri de instruire, consultanţă pe toată perioada desfăşurării parteneriatului şi asistenţă în programele de marketing, toate oferite de către Metro Cash & Carry România).
Spre deosebire de modelele obişnuite de franciză, programul „La Doi Pasi" permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională, pe durata întregii colaborări.