În cadrul festivităţii de premiere au fost acordate 42 de trofee, dintre care un Grand Effie, şase trofee de aur, 15 de argint şi 20 de bronz. Marele premiu a fost câştigat de Graffiti BBDO pentru campanie Campania „Pepsi - Today. Same as yesterday“
Câştigătorii celei de-a noua ediţii a Effie Awards România au fost premiaţi în cadrul Galei Effie România 2012, care a avut loc pe 4 iunie, la Ateneul Român.
20 de agenţii de comunicare şi companii au fost premiate: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Mătăşel, McCann World Group, CAP, Cohn & Jansen JWT, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey-G2 România, Headvertising, Leo Burnett & Target, Ogilvy & Mather România, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Saatchi & Saatchi, Sister & Co, Tempo Advertising, The Geeks, Unilever South Central Europe şi Webstyler.
Graffiti BBDO a plecat acasă cu cele mai multe premii, opt la număr, urmată de Leo Burnett & Target, care a câştigat şase premii, McCann World Group care a câştigat patru trofee şi Grey-G2 România, Ogilvy & Mather România şi Publicis, cu câte trei premii.
Graffiti BBDO a câştigat Grand Effie cu campania “Pepsi, Today. Same as yesterday”, campanie care a câştigat şi aurul la categoria Non-alcoholic beverages, patru trofee de argint pentru campaniile “Crazy refreshment” (Prigat), “Just Live” (Dacia Sandero), “How long could you wait?” (Salvează Vieţi) şi “Doctor, you are a hero” (Petrom), dar şi două trofee de bronz.
Trofeele de aur au fost oferite la următoarele categorii: Food products II - campania “Romanians are smart” (ROM), semnată de MCCann World Group; Alcoholic beverages - Beers & Wines - “Achieving leadership - it's not all about the money”, campania Bucegi a celor de la Sister & Co; Non-alcoholic beverages – „Today. Same as yesterday”, Graffiti BBDO pentru Pepsi; Financial services - campania „ING Bank For Gr