„Lumea lui Banciu” a obținut o audiență de două ori mai mare decât Realitatea TV și triplă față de România TV. B1 TV a doua obțiune pentru telespectatorii televiziunilor de știri. Sursa: CAPTURĂ B1
B1 TV s-a clasat, aseară, peste competitorii săi Realitatea TV și România TV, în Prime Time News, intervalul de maximă audiență pentru televiziunile de știri. Între orele 19.00 și 24.00, emisiunile postului B1 TV, “Aktualitatea B1 cu Andrei Bădin”, “Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu”, “Ultimul cuvânt cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu ” și “Lumea lui Banciu cu Radu Banciu” au înregistrat o cotă medie de piață de 2.8%, devansând Realitatea TV (2.3% market share) și România TV (1.8% cotă de piață).
Tema serii la emisiunea moderată de Robert Turcescu a fost afacerea retrocedărilor în care sunt implicate nume importante, printre care și Radu Mazăre, primarul Constanței. B1 TV a obținut în intervalul 20.00 – 22.00, un share mediu de 2.3%, timp în care Realitatea TV înregistra o audiență de 1.9% și România TV 1.7%. “Lumea lui Banciu” își continuă creșterea.
Astfel, B1 TV a obținut, cu producția realizată de Radu Banciu, o cotă de piaţă de 6.2%, de peste două ori mai mare decât cea a Realității TV – 2.7% și, respectiv, de peste trei ori peste cea a României TV – 1.7% cotă medie de piață pe acelaşi interval orar.