Grafitti BBDO a primit distincţia "Grand Effie", pentru campania "Today. Same as yesterday", iniţiată pentru Pepsi, plus alte şapte statuete de bronz, argint şi aur, pentru campanii precum "Just Live", a Daciei Sandero, sau "How long will you wait?", pentru "Salvează vieţi". Sursa: AP Photo
Printre agenţiile premiante s-au numărat McCann World Group, Grey-G2 România, Ogilvy & Mather România şi Leo Burnett & Target. Campania Pepsi a fost premiată şi cu o statuetă de aur la categoria "Băuturi fără alcool".
"Romanians are smart", campania pentru ciocolata Rom, a fost considerată o campanie de succes pentru produse alimentare.
Campania "Time to listen", pentru Cosmote, le-a adus celor de la "Papaya Advertising" o statuetă de aur pentru "reputaţia, imaginea şi identitatea unei corporaţii".
Două dintre campaniile publicitare eficiente în media au fost considerate "Romanians are smart" şi "Doncafe Coffee Taster", ale agenţiilor "McCann WorldGroup", respectiv "The Geeks".
Premiile "Effie" au fost acordate luni pentru "excelenţă în domeniile «marketing» şi «comunicare»", potrivit prezentatorului evenimentului, Andi Moisescu.