Licitaţia pentru pentru marca Click a fost adjudecată cu 11 milioane lei de Emilia Ciucan, avocată Adevărul Holding, despre care firma de insolvenţă a spus că ar face parte din "grupul DP". Orlando Nicoara (Mediafax Group) a anunţat că va contesta licitaţia, citind argumentaţia avocaţilor care arată că toate mărcile asemănătoare ar fi trebuit vândute împreună. Pentru această publicaţie s-au luptat Mihnea Vasiliu, care reprezintă Ringier, Orlando Nicoară, pentru Mediafax Group, Silviu Stratulat, în nume personal, şi Ciucan Niculina Emilia, avocată Adevărul Holding - în nume propriu. Sursa: RĂZVAN VĂLCĂNEANȚU
UPDATE 15.10 Anca Constantinescu ia marca Clic, pentru 45.200 de lei (10.200 de euro).
UPDATE 17.00 Emilia Ciucan ia și Click!FM, pentru 180.000 de lei (40.000 de euro).
UPDATE 16.40 Anca Constantinescu ia marca Click FM, pentru 12.100 de lei, plus TVR (aproximativ 2.700 de euro)
UPDATE 16.10 Licitația se suspendă pentru 20 de minute.
UPDATE 16.03 Licitația continuă
UPDATE 16.00Emilia Ciucan este unul dintre avocaţii care au fost cu Rompetrol aproape de la început. Cele mai importante proiecte ale sale în companie au fost lansarea de obligaţiuni pentru companie şi cele 2 miliarde de euro credite contractate pentru dezvoltarea grupului Rompetrol, potrivit Business Magazin. Emilia Ciucan a deschis casa de avocatură Ciucan & Asociaţii încă din toamnă lui 2007 (deşi decizia plecării din Rompetrol fusese deja luată de aproape un an), având că asociaţi trei foşti colegi tot din Rompetrol: Camelia Tudorancea, Mirona Sporea şi Adrian Udrescu, doi dintre aceştia fiind în companie încă de la început. În cele şase luni de când a înfiinţat casa de avocatură, Emilia Ciucan a avut încasări de 900.000 de euro, iar acum pregăteşte fuziunea cu o alta Casa de avocatură de talie medie de pe piaţă.
Niculina-Emilia Ciucan, împuternicită de Patr