Companiile telecom isi schimba directia de comunicare. Mai nou, se intrec in campanii sentimentale, din care produsul lipseste aproape complet. In cazul Vodafone, jucausa Maximia lasa loc mesajului social recitat de Victor Rebengiuc, iar Smiley si "oferta de gasca" elibereaza scena pentru "Veteranul de razboi" care trimite tinerii pe Internet, in noul spot Cosmote.
Inceputul de vara a venit cu noi campanii publicitare pentru companiile din telecom, care par sa se repozitioneze.
Vodafone, de la ludic la optimism social
Dupa ce Maximia, adresata exclusiv tinerilor, a promovat puternic prin cele 11 spoturi interactivitatea, iar CRBL a fost imaginea lejeritatii familiale, noua campanie Vodafone isi ia un aer matur si aduce un mesaj social, cu indemn la meditatie.
Noua campanie de brand a operatorului vorbeste “despre increderea in mai bine”.
“Studenti din provincie care nu pleaca atrasi de mirajul Bucurestiului, angajati care stau peste program chiar daca lucreaza de acasa, sefi care ajung la birou inaintea angajatilor, taximetristi care nu te intreaba unde mergi inainte sa deschizi usa… Stii si tu cativa”. Acestea sunt unele dintre propozitiile “tari” care alcatuiesc mesajul rostit de actorul Victor Rebengiuc.
"Romanii isi doresc, poate mai mult ca oricand in ultimii 20 de ani, sa isi recunoasca modelele si valorile, sa gaseasca directia catre un viitor mai bun, sa isi redescopere sentimentul de mandrie nationala. Campania noastra vorbeste despre dorinta de progres, ca indivizi si ca tara", a declarat Mihai Ghyka, chief commercial officer, Vodafone Romania.
DailyBusiness Video: Vodafone - Impreuna suntem mai buni
In cazul campaniei Maximia, se poate spune ca directia de comunicare era aproape opusa celei actuale. "Interactivitatea este o caracteristica esentiala pentru tot ce facem