Dacia Lodgy, maşina de familie cu 8000 de cereri la nivel mondial, urmează să fie prezentă, începând de joi, 7 iunie, în showroom-uri din ţară.
Noul model Lodgy a primit deja 200 de comenzi de la români, ce nu au văzut încă maşina, care este primul autoturism Dacia produs în afara graniţelor României. Campania de lansare pentru noul model în România va avea loc în perioada 7 -10 iunie, preţurile pentru Lodgy pornind de la 9500 de euro cu TVA.
Conform Mediafax, reprezentanţii Dacia nu au oferit cifre privind nivelul estimat al vânzărilor pentru noul model, dar au precizat că grupul are ambiţii foarte mari pe piaţa din Europa de Vest, iar pentru cea locală şi-au propus poziţia de lider în ceea ce priveşte maşinile de familie. Noul model a fost prezentat pentru prima dată în martie, la Salonul Auto de la Geneva, comenzile fiind deschise şi pentru clienţii din România în urmă cu 30 de zile.
Dacia Lodgy, maşina de familie cu 8000 de cereri la nivel mondial, urmează să fie prezentă, începând de joi, 7 iunie, în showroom-uri din ţară.
Noul model Lodgy a primit deja 200 de comenzi de la români, ce nu au văzut încă maşina, care este primul autoturism Dacia produs în afara graniţelor României. Campania de lansare pentru noul model în România va avea loc în perioada 7 -10 iunie, preţurile pentru Lodgy pornind de la 9500 de euro cu TVA.
Conform Mediafax, reprezentanţii Dacia nu au oferit cifre privind nivelul estimat al vânzărilor pentru noul model, dar au precizat că grupul are ambiţii foarte mari pe piaţa din Europa de Vest, iar pentru cea locală şi-au propus poziţia de lider în ceea ce priveşte maşinile de familie. Noul model a fost prezentat pentru prima dată în martie, la Salonul Auto de la Geneva, comenzile fiind deschise şi pentru clienţii din România în urmă cu 30 de zile.