Ovidiu Silaghi, ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, prezent la Târgu-Mureş pentru a susţine candidaţii Uniunii Social Liberale la preşedinţia Consiliului Judeţean şi Primăria Târgu-Mureş, a criticat pierderea finanţării BERD pentru centurile ocolitoare ale municipiilor Târgu-Mureş şi Reghin în decembrie 2009. De asemenea, acesta a susţinut că lucrările de infrastructură rutieră sunt finanţate doar în procent de 10-20%, motiv pentru care lucrările înaintează cu dificultate. Prezent la Târgu-Mureş, Ovidiu Silaghi, ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, a susţinut că, momentan, pe raza judeţului Mureş sunt în derulare două proiecte mari de investiţii DN 15 – Târgu-Mureş – Reghin şi DN 14 – Sibiu – Sighişoara, proiecte care au obţinut autorizaţiile de construcţie la sfârşitul anului 2011. În ciuda acestor proiecte de investiţii, Silaghi a amintit de pierderea finanţării pentru varianta de ocolire Târgu-Mureş, respectiv Reghin, la 31 decembrie 2009, finanţare asigurată de Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare. „Nu mai au finanţare, ne aflăm în faza în care va trebui să revizuim şi să reactualizăm studiul de fezabilitate şi proiectul tehnic. Nu a existat interes ca aceste centuri să fie realizate”, a spus ministrul. Vestea bună este că, până se reface documentaţia pentru cele două centuri ocolitoare, ar putea fi finanţată din Fondul European de Dezvoltare Regională şi cu alocare de la bugetul de stat, varianta de ocolire a municipiului Sighişoara, care ar putea fi cuprinsă în următorul ciclu bugetar european, adică din 2014.
Tot legat de infrastructura rutieră, deputatul Ciprian Dobre, candidatul USL la preşedinţia Consiliului Judeţean Mureş, i-a adresat ministrului mai multe rugăminţi, şi anume să studieze posibilitatea realizării centurii de nord a Târgu-Mureşului (Reghin-Ungheni) pentru a devia traficul ce vine dinspre Cluj, respectiv apr