Cosmote continua seria spoturilor care fac parte din platforma de comunicare “Time to listen", lansand o noua reclama TV, “Veteranul”.
Spotul face parte din campanie de advertising, creata de Papaya Advertising, care promoveaza serviciul de Internet.
Noua campanie este concentrata pe ideea ca primele impresii nu sunt intotdeauna corecte si ca uneori avem opinii eronate, accentuand faptul ca povestile nespuse pot fi descoperite cel mai usor online.
Echipa care a coordonat crearea noii campanii publicitare din partea Cosmote Romania este formata din Dana Bursuc, marketing communications senior manager, Valentin Stoenescu, acting retail communications department manager, Diana Grosu, junior brand manager.
Membrii echipei Papaya care au creat si implementat campania sunt Robert Tiderle, creative director, Andrada Sas, copywriter, Petru Cuciuc, art director, Ramona Sima, client service.
Productia reclamei a fost realizata cu ajutorul casei de productie Family film.
Cosmote Romania avea la sfarsitul lunii martie 6,4 milioane de clienti. Operatorul este o subsidiara a Cosmote Group, care detine aproximativ 20,4 milioane de clienti in Grecia, Albania, Bulgaria si Romania.
DailyBusiness Video: Cosmote - Veteranul
Pe aceeasi tema puteti citi si:
Cosmote tinteste clientii de business printr-o noua campanie de promovare Cosmote continua seria spoturilor care fac parte din platforma de comunicare “Time to listen", lansand o noua reclama TV, “Veteranul”.
Spotul face parte din campanie de advertising, creata de Papaya Advertising, care promoveaza serviciul de Internet.
Noua campanie este concentrata pe ideea ca primele impresii nu sunt intotdeauna corecte si ca uneori avem opinii eronate, accentuand faptul ca povestile nespuse pot fi descoperite cel mai usor