Echipa THE PRACTICE s-a întors victorioasă de la SABRE AWARD, cea mai prestigioasă competiție dedicată industriei de relații publice. Agenția românească de PR a reușit să obțină la gala desfășurată la Bruxelles 3 GOLD SABRE - cel mai mare număr câștigat de o agenție din Europa, Africa sau Orientul Mijlociu (EMEA) la ediția din acest an a competiției.
Premiile SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) au fost pentru prima dată organizate în SUA și, cu o tradiție de peste un sfert de veac, sunt recunoscute astăzi ca fiind cea mai veche și importantă competiție de PR. În Europa, Orientul Mijlociu și Africa premiile SABRE au o tradiție de 10 ani; agenții din peste 30 de țări și mii de programe de PR au fost atrase până acum în această competiție care premiază cele mai strategice, creative și eficiente campanii.
La editia din 2012 au fost înscrise 2200 de lucrări din EMEA și s-au acordat numai cateva zeci de premii. Doar marile rețele internaționale de PR au obținut rezultate comparabile cu cele ale THE PRACTICE, însă cu premiile cumulate ale birourilor din întreg spațiul EMEA. Astfel, performanța agenției independente din România nu a fost depășită decât de o singură rețea globală de relații publice, MSLGroup (5 GOLD) – chiar rețeaua cu care THE PRACTICE are un parteneriat strategic.
Cele 3 trofee obținute de THE PRACTICE în acest an sunt pentru 2 campanii foarte diferite, dar la fel de creative și eficiente. „Transparența e de aur”, care a câștigat GOLD la Issues Management, este o amplă campanie de informare a blogosferei românești, realizată pentru clientul RMGC. “Indestructibila", campania de lansare a unei lanterne, realizată pentru Varta România, a câștigat GOLD la categoria Consumer Electronics, precum și premiul pentru cea mai bună campanie din regiunea Balcani. Este a treia oară când THE PRACTICE obține trofeul pentru r