Cetăţenii statelor europene, îngrijoraţi de criză, tind să reducă consumul, singurele excepţii fiind România şi Germania, unde vânzările de produse sunt în creştere, informează ziarul italian La Repubblica, citat de Mediafax.
Conform datelor publicate de ziarul italian, la nivelul întregii Europe, vânzările de produse în detaliu au scăzut, pe întregul an, cu 1,9%; în zona euro, scăderea pe întregul an este de 2,5%.
"Totuşi, nu toţi europenii părăsesc atât de rapid magazinele şi centrele comerciale. Germania înregistrează o creştere a vânzărilor de 1,3% în aprilie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. (...) Singura ţară unde se mai înregistrează o creştere a vânzărilor este România, +0,8%", observă La Repubblica.
Cetăţenii statelor europene, îngrijoraţi de criză, tind să reducă consumul, singurele excepţii fiind România şi Germania, unde vânzările de produse sunt în creştere, informează ziarul italian La Repubblica, citat de Mediafax.
Conform datelor publicate de ziarul italian, la nivelul întregii Europe, vânzările de produse în detaliu au scăzut, pe întregul an, cu 1,9%; în zona euro, scăderea pe întregul an este de 2,5%.
"Totuşi, nu toţi europenii părăsesc atât de rapid magazinele şi centrele comerciale. Germania înregistrează o creştere a vânzărilor de 1,3% în aprilie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. (...) Singura ţară unde se mai înregistrează o creştere a vânzărilor este România, +0,8%", observă La Repubblica.