Campania "Pepsi - Today. Same as yesterday", realizată de agenţia Graffiti BBDO pentru gigantul Pepsi, a avut ca efect majorarea vânzărilor în volume pentru jucătorul de pe piaţa băuturilor non-alcoolice şi fidelizarea consumatorilor. Aceeaşi campanie a câştigat trofeul Grand Effie în cadrul celei de-a noua ediţii a competiţiei Effie Awards România, una dintre cele mai importante competiţii din industrie. Competiţia premiază campaniile ale căror rezultate au efect asupra brandului şi asupra vânzărilor respectivului produs.
Cei mai mulţi premianţi şi participanţi la concurs se feresc să dea cifrele care să reflecte efectele unei campanii, totuşi ei recunosc că au simţit avansuri ale volumelor de vânzări.
Efectele campaniei "Pepsi. Şi ieri, şi azi" - câştigătoare la Effie - s-au văzut în "volumele de vânzări ale brandului Pepsi în timpul şi mult după încheierea campaniei. Ele au fost mult peste dinamica organică a pieţei. Credem că această relevanţă locală a campaniei «Pepsi. Şi ieri, şi azi» poate dinamiza loializarea consumatorilor şi pe mai departe", afirmă Călin Clej, marketing manager beverages, PepsiCo.
Această campanie a câştigat şi trofeul de aur în categoria Non-Alcoholic beverages. Graffiti BBDO a mai câştigat patru trofee de argint pentru campaniile "Crazy refreshment" (Prigat), "Just Live" (Dacia Sandero), "How long could you wait?" (Salvează Vieţi) şi "Doctor, you are a hero" (Petrom), dar şi două trofee de bronz. În total, agenţia a câştigat opt premii, cele mai multe din competiţie. Pe poziţiile următoare s-au situat Leo Burnett & Target, care a câştigat şase premii, McCann World Group, care a câştigat patru trofee şi Grey-G2 România, Ogilvy & Mather România şi Publicis, cu câte trei premii.
O altă campanie premiată la Effie este "Românii sunt Deştepţi", un proiect realizat de McCann pentru marca Rom, derulat cu ocazia