Sorin Oprescu, locomotiva independentă care trage trenul USL
Imaginea proiectată în rândul maselor:"Domne, eu nu încerc să-mi creionez o imagine, eu încerc să pot să...După câte ştii eu sunt un primar independent sprijinit de cei din USL. Eu nu m-am amestecat în campania electorală a partidelor, chiar şi a acelora care mă sprijină. S-au folosit de imaginea mea fără să mă întrebe nimeni nimic. Ăsta este adevărul. Îţi dau cuvântul meu de onoare. Ce aveam de făcut? Să mă duc să-i şterg cu cretă siglele partidelor, sau «votaţi», ori «garantat oprescu»? Nu poţi să spui că mesajul e o ok când eu nu te întreb pe tine dacă îmi dai cămaşa dimineaţă să o port, pe care scrie numele tău şi aşa mai departe. Dar asta e, ce vrei să fac acum, să fac discuţii în campanie? Le-am spus şi eu discret: «Vă rog eu, terminaţi cu de-astea»".
Cine a avut ideea mesajului electoral:"...
Cât a costat campania: "Am mandatar, îţi spune tot. N-am eu nici o treabă cu asta".
Silviu Prigoană, curăţă şansele PDL-ului la Capitală
Deoarece Silviu Prigoană a declarat că nu ştie cine se ocupă de campania sa şi nici cât s-a cheltuit, pentru că atât timp cât el nu dă banii, nu îl interesează, ne-a răspuns Elena Udrea, şefa PDL Bucureşti:
Imaginea proiectată în rândul maselor: "Că e un bun manager şi un om care a demonstrat în privat, că este în stare să construiască ceva. A construit o întreprindere economică, asta cu curăţenia. Pe lângă faptul că adevărul despre Prigoană e că e campionul curăţeniei a făcut curăţenie în Sectorul în care activa, transformându-l în sectorul cel mai curat, un alt mesaj a fost şi că e capabil să facă curăţenie şi la figurat, să transparentizeze activitatea la primărie, ca să fie mai eficientă primăria".
Cine a avut ideea mesajului electoral: "Cei care au venit cu propunerile sunt angajaţii partidului, nişte copii de la comunicare de la noi