Strategia DAAS România pentru perioada 2012 – 2015 vizează trei direcții principale: susținerea segmentelor tradiționale de business, cum sunt instalațiile de frig și rafturile comerciale, spațiile hot corner din lanțurile de retail și bucătăriile sau barurile profesionale din hotelurile de 4 și 5 stele.
În al doilea rând, pentru dezvoltare, punctează Daniel Mocanu, directorul general al companiei, sunt urmărite piețele din imediata apropiere a business-ului tradițional, mai exact cantinele și companiile de catering, restaurantele și barurile de 4 și 5 stele, spălătoriile și curățătoriile, spațiile de depozitare, clădirile de birouri și spitalele. ”A treia direcție presupune extinderea pe piețe externe. S-au făcut deja primii pași în aceast sens prin vânzarea de echipamente în Republica Moldova, în valoare de 100.000 de euro, iar până la sfârșitul acestui an țintim și Bulgaria”, spune Daniel Mocanu. Tot în ideea de dezvoltare, în 2012 au fost implementate o serie de măsuri: restructurarea departamentului de vânzări, dezvoltarea departamentului de proiectare, lărgirea ariei de selecție a furnizorilor, scăderea timpului de intervenție a departamentului de service și deschiderea showroom-ului din București. ”Datorită expertizei și parteneriatelor pe care compania DAAS le-a dezvoltat de-a lungul timpului, urmărim să atragem în următorii ani proiecte dezvoltate din fonduri europene, dar și proiecte mari ale unor branduri internaționale din industriile Horeca și Retail care vor să intre în România”, adaugă directorul general. Potrivit datelor companiei, sfârșitul lui 2012 va aduce o majorare a vânzărilor cu 20% din proiectele survenite în urma planurilor de dezvoltare, iar cotele de piață vor înregistra 2,3% creștere pentru Retail și 1% pentru Horeca. „În următorii patru ani ne dorim să creștem cu cel puțin 10% anual, să depășim o treime cotă de piață în Retail și s