Marea finală „MasterChef“ din 6 iunie a înregistrat un record de audienţă, astfel că aproape 4 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări erau cu ochii pe „MasterChef“ în minutul de maximă audienţă, 22.26, atunci cand Pro Tv înregistra un vârf pe publicul comercial de 28,5 puncte de rating şi 57,7 % cotă de piaţă.
Întreaga ediţie „MasterChef” de miercuri seara a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, pe întreg intervalul 20.23-22.30. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a fost lider cu o audienţă medie de 19,4 puncte de rating şi 43,7 % cotă de piaţă, urmat de Antena 1 cu numai 3,5 puncte de rating şi 8.0 % cotă de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost lider cu o medie de 15,4 puncte de rating şi 31,7 % cotă de piaţă. Pro Tv ocupă acelaşi loc fruntaş şi la nivelul întregii populaţii a ţării, cu o audienţă medie de 14,5 puncte de rating şi 30,8 % cotă de piaţă.
Miercuri seara la Pro Tv s-a ales primul câştigător al „MasterChef” Romania, Petru Buiucă, cel care a plecat acasă cu trofeul şi cu marele premiu de 50.000 de euro.