Digital Domain Media Group (DDMG), care a realizat "apariţia" spectaculoasă a rapperului Tupak Shakur pe scena Festivalului Coachella în această primăvară, a anunţat miercuri că a semnat un acord cu CORE Media Group, pentru a îl "reînvia" pe Elvis Presley.
"Este o metodă nouă şi pasionantă de a face să reînvie magia şi muzica lui Elvis Presley", a spus Jack Soden, proprietarul companiei Elvis Presley Enterprises, o divizie a Core Media Group.
"Fanii lui dintotdeauna vor fi din nou încântaţi şi un nou public va descoperi prezenţa electrizantă a lui Elvis în calitate de interpret", a adăugat el într-un comunicat.
DDMG şi Core Media Group vor produce o serie de imagini virtuale cu Elvis Presley pentru o gamă de proiecte de divertisment - spectacole, participări în filme şi producţii de televiziune, dar şi pe diverse platforme media din lumea întreagă, au precizat cele două grupuri.
Apariţia lui Tupac Shakur sub forma unei holograme i-a impresionat pe spectactorii de la Coachella, dar şi pe profesioniştii din industria muzicală, generând o serie de speculaţii şi despre alţi artişti decedaţi, care ar putea să se bucure de acelaşi tratament.
Elvis Presley este artistul care a vândut un număr impresionant de albume (aproape un miliard). De asemenea, el a jucat în aproximativ 30 de filme. Născut pe 8 ianuarie 1935, la Tupelo, în Mississippi, Elvis Presley a intrat în legendă drept cântăreţul sărac care a reuşit în industria muzicală, albul care cânta ca un negru, sex-simbolul anilor '50 şi rebelul patriot. Elvis Presley a murit în reşedinţa sa din Memphis - Graceland -, pe 16 august 1977, la vârsta de 42 de ani, în urma unui stop cardiac cauzat de o supradoză de medicamente.
DDMG, cu sediul în Florida, a contribuit cu efecte speciale la realizarea a peste 90 de filme, printre care se numără "Titanic", seria "Transformers", "Pumni de