Marca Twitter, “micuta pasare albastra”, tocmai a fost "retusata'. Intr-un video, difuzat miercuri, reteaua de socializare a prezentat un design mai elegant. Sursa imagine: wtvr.com
Este a treia oara cand celebra pasare primeste un nou face-lift.
Noul logo are aripioarele mai rotunjite si orientate foarte mult in sus.
Ce este cel mai vizibil, este nuanta mult mai inchisa cu care a fost colorata mica pasare.
Numele initial al logo-ului a fost „Larry” - nume primit de la jucatorul de baschet Larry Bird -, dar acum acesta poarta, simplu, numele de Twitter.
"Noua noastra pasare creste din dragoste pentru ornitologie, in cadrul constrangerilor de design creative, si geometrie simpla. Aceasta pasare este creata doar din trei seturi de cercuri suprapuse - similare cu modul in care retele, interesele si ideile Dvs. se conecteza si se intersecteaza cu cele ale colegilor si prietenilor......" a spus directorul de creatie Twitter, Doug Bowman, intr-un post pe blog.
In ghidul Twitter pentru utilizarea brand-ului si a marcii, compania a listat cateva lucruri importante care trebuiesc facute si care nu trebuiesc facute.
Lucruri care NU trebuiesc facute:
- Sa nu utilizati bule de vorbire sau cuvinte imprejurul pasarii;
- Sa nu rotiti sau sa schimbati directia pasari;
- Sa nu animati pasarea;
- Sa nu duplicati pasarea;
- Sa nu schimbati culoarea pasarii;
- Sa nu utilizati alte marci si logo-uri pentru a reprezenta brand-ul Twitter.
Twitter a schimbat avatarele utilizatorilor cu o imagine a pasarii in septembrie 2009, inlocuind fata zambitoare maro.
Cu un an mai tarziu, imaginea avatarelor utilizatorilor Twitter a devenit desenul unui ou.
Sursa: Mashable
Noua pasare Twitter