Oracle a anunţat astăzi semnarea unui acord de achiziţie a companiei Collective Intellect. Compania adăugă astfel propriei platforme de servicii de socializare instrumente de monitorizare în timp real a reţelelor sociale, cu funcţionalităţi de analiză şi previzionare.
Soluţiile de top de social intelligence, bazate pe tehnologia cloud pe care le oferă Collective Intellect permit companiilor să monitorizeze, să înţeleagă şi să ofere feedback conversațiilor utilizatorilor de pe diferite platformele social media, precum Facebook sau Twitter.
Soluțiile bazate pe cloud ale Collective Intellect ajută organizațiile să tranforme conversațiile din rețelele sociale în surse de decizii informate, realizând campanii de marketing mai eficiente, îmbunătățind serviciile pentru clienți şi creând oportunități către un public ţintă mai bine definit și optimizând produsele și serviciile cu feedback în timp real din partea clienților.
Se așteaptă ca soluțiile de top Oracle destinate proceselor de vânzări, marketing, suport, comerț sau gestiune a datelor din rețelele sociale, să creeze cea mai avansată și mai cuprinzătoare platformă de relaționare socială.
Prin integrarea Collective Intellect cu produsele Oracle Software-as-a-Service și Social Platform, organizațiile responsabile de marketing au posibilitatea să integreze campanii mai bine definite şi țintite către public; să ajute echipele responsabile de serviciile pentru clienți să răspundă mai rapid conversaţiilor susţinute pe platformele de socializare; să creeze oportunități țintite pentru echipele de vânzări și să consolideze modalitatea în care companiile creează mărci mai eficiente folosind internetul și social media.
Se așteaptă ca această colaborare să permită organizațiilor să construiască relații mai solide cu clienții prin înțelegerea inteligentă a conversațiilor