Piata restaurantelor de lux, companiile de catering si tarile din sud-estul Europei fac parte din strategia de dezvoltare Daas Romania pentru 2012 – 2015.
Daca hipermarketurile si supermarketurile au continuat sa investeasca in noi unitati in ultimii ani, ceea ce a determinat ca businessul furnizorului de rafturi comerciale si instalatii de frig, Daas, sa sporeasca pe acest segment, hotelurile nu au urmat acelasi trend pozitiv. Prin urmare, pentru a contrabalansa segmentele pe care nu sunt prea multe proiecte noi, compania a decis sa se extinda si pe zone in care efervescenta de noi investitii este mai ridicata si, in plus, sa isi arunce ochii si pe piete externe din regiune.
Daas a avut deja primul contract in Republica Moldova, iar pana la finalul anului spera sa se extinda si in Bulgaria, piata pe care sunt deja discutii pe proiecte punctuale.
Strategia Daas Romania pentru perioada 2012 – 2015 vizeaza in continuare si sustinerea segmentelor traditionale de business, cum sunt instalatiile de frig si rafturile comerciale, spatiile hot corner din lanturile de retail si bucatariile sau barurile profesionale din hotelurile de 4 si 5 stele.
Pe langa acest lucru, firma urmareste pietele din imediata apropiere a business-ului traditional, mai exact cantinele si companiile de catering, restaurantele si barurile de lux, spalatoriile si curatatoriile, spatiile de depozitare, cladirile de birouri si spitalele.
A treia directie presupune extinderea pe piete externe. S-au facut deja primii pasi in aceasta directie prin vanzarea de echipamente in Republica Moldova, in valoare de 100.000 de euro.
Potrivit companiei, sfarsitul lui 2012 va aduce o majorare a vanzarilor cu 20% din proiectele survenite in urma planurilor de dezvoltare, iar cotele de piata vor inregistra 2,3% crestere pentru Retail si 1% pentru Horeca.
„In urmatorii patr