Peste numai cateva saptamani retailerul francez Leroy Merlin va implini un an de zile de cand activeaza pe piata din Romania. Wall-Street.ro a stat de vorba cu Cristian Petrescu, directorul pentru dezvoltare al magazinului situat in Chitila, pentru a analiza evolutia de la intrarea pe piata a unuia dintre cei mai puternici retaileri de profil din Europa.
Conceptul Leroy Merlin a venit in Romania in anul 2008, iar primul si singurul magazin pana in prezent a fost deschis in toamna anului trecut in urma unei investitii de circa 20 milioane euro. La un an de prezenta pe piata locala, retailerul francez are planuri si rezultate marete.
“Vindem cat trei alte magazine de la concurenta” O afacere la inceput de drum nu poate fi judecata dupa numai cateva luni, fiind necesar cel putin un an pentru a vedea rezultatele concrete, sustine Cristian Petrescu (foto), directorul de dezvoltare al Leroy Merlin.
Petrescu spune ca “toate departamentele au mers bine in magazinul din Chitila", iar vanzarile au fost echilibrate. "Numai un singur astfel de magazin vinde cat alte trei magazine ale concurentei", subliniaza el.
Mai mult decat atat, reprezentatul retailerului francez de bricolaj estimeaza ca afacerile grupului prezent pe piata din Romania din toamna anului trecut vor depasi 30 milioane euro.
“Avem clienti nu doar din Bucuresti ci si din imprejurimile Capitalei. Pentru acest an ne-am bugetat afaceri de peste 30 milioane de euro, dar asteptam rezultatele oficiale de la finalul acestei veri”, a precizat Petrescu.
Reprezentantul companiei sustine ca desi s-a simtit o scadere a vanzarilor in lunile de iarna, obiectele utile pentru acest sezon de tipul frezelor pentru curatarea zapezii, lopetile sau obiectele sanitare au echilibrat vanzarile grupului.
Ca sa ai succes trebuie sa fii comerciantSuccesul intr-un astfel de business presupune s