Noua maşină s-a lansat cu 8.000 precomenzi la nivel mondial, din care 200 din România
Jerome Olive: Lodgy este fabricat în Maroc, dar are genele mărcii Dacia
Dacia a lansat oficial şi mult-aşteptatul model Lodgy, prima maşină de familie a constructorului român şi, totodată, prima produsă în afara graniţelor, cu care grupul Renault vizează poziţia de lider în clasa monovolumelor.
Deşi a fost prezentată cu mai multe ocazii inclusiv la Salonul Auto de la Geneva, Dacia Lodgy a fost lansată oficial pentru vânzare în urmă cu două zile, iar oficialii companiei se laudă cu 8.000 de comenzi la mivel mondial. Însă doar 200 de solicitări au venit din România, semn care arată faptul că românii nu percep noul model de la Dacia, ca fiind o maşină românească, însă oficialii companiei au altă părere.
"Până acum, peste tot în lume au fost lansate 8.000 de comenzi din partea clienţilor noştri. Până în prezent avem 200 de comenzi din partea clienţilor români, care nu au văzut maşina, ceea ce pentru noi reprezintă un vot de încredere", a declarat la evenimentul de lansare a maşinii în România, Thomas Dubruel, directorul comercial Dacia.
"Cu Dacia Lodgy concretizăm dimensiunea internaţională a mărcii Dacia. Modelul este fabricat în Maroc, însă are genele mărcii Dacia", a spus, la rândul său, Jerome Olive, directorul general al Dacia şi al Grup Renault în România.
Ambiţii mari pentru pieţele vest-europene
Reprezentanţii grupului francez nu au vrut să dea o estimare asupra numărului de unităţi pe care compania speră să le vândă până la finele anului, însă Thomas Dubruel a spus că "Renault vizează poziţia de lider pe segmentul pe care Dacia Lodgy va concura".
Modelul Lodgy vizează un nou segment de clienţi, respectiv al familiilor, şi este primul model Dacia produs în afara României. Maşina poate fi achiziţionată pe piaţa române