Arhiplină s-a dovedit a fi sala mare a Ateneului, intr-o sambătă a mijlocului de mai, cu prilejul recentului concert susţinut de Orchestra Romană de Tineret. Vrem nu vrem, terminologia anglo-saxonă ne invadează.
A pătruns pană şi pe afişul de concert! În ciuda vremii ploioase, spiritul emanat de .Magic Springh ne invadează acum, la sfarşit de primăvară, cu .Muzica şi Magia Dansuluih, o sintagmă pe care compania .Lanto Communicationh, organizatoarea concertului, a considerat-o potrivită pentru acest moment al exuberanţei tinereşti, al muzicii ce propulsează mişcarea, al mişcării dansului ce naşte muzica.
Dirijorul Cristian Mandeal, pe de-o parte, şi violoncelistul Marin Cazacu, pe de alta, se dovedesc a fi un tandem a cărui eficienţă se probează de la un concert la celălalt. Prin valoarea actului muzical artistic, prin incărcătura de invăţăminte profesionale impărtăşite in relaţia cu tinerii muzicieni, prin imensul stimulent pe care il aduce scena Atheneului Roman, prin excelenta coordonare a componentelor unei acţiuni de o asemenea anvergură.
Ce se poate canta intr-un asemenea concert, cu un asemenea prilej? În primul rand muzică romantică, spectaculoasă, strălucitoare, pagini de mare anvergură expresivă, momente de sugestiv colorit timbral; ne-au fost oferite creaţii semnate de Piotr Ilici Ceaikovski . Valsul din Simfonia a 5-a, Poloneza din opera Eugen Oneghin, Pas de deux din baletul Spărgătorul de nuci, apoi, desigur, un Dans slav de Antonin Dvo.ak, momente din muzica de scenă pentru Peer Gynt de Edward Grieg, un Dans ungar de Johannes Brahms, muzică de Rachmaninovc precum si momente concertante dintre cele mai captivante. Au avut prilejul, au avut curajul să apară in faţa colegilor lor, in faţa unui entuziast public, violistul Cristian Andrieş, clarinetistul Răzvan Poptean, harpista Miruna Vidican, contrabasistul Răzvan Popescu,