Deşi Pro TV nu se aştepta să se afle câştigătorul, postul nu s-a temut că va pierde publicul: avea un atu în mânecă. Peste 4 milioane de români au privit finala, stabilind o cifră record pentru acest show TV. Sursa: PRO TV
Numele lui Petru Buiucă, câştigătorul primului sezon Masterchef România, s-a vehiculat cu ceva timp înainte de finalul competiţiei.
ProTV a fost luat prin surprindere de scurgerea de informaţii, dar a realizat în scurt timp că exista o cale să nu-şi piardă publicul: a pus accentul pe spectacol.
"Singurul fel în care putem măsura în acest moment succesul show-ului este în ratingul şi share-ul emisiunii care a fost lider incontestabil pe slotul ei, de la prima ediţie până la ultima. Finala, difuzată miercuri, a înregistrat un rating record de 19,4 puncte şi un share de 43,7 %, în timp ce competitorii noştri înregistrau doar 3,5 rating şi 8,0% cota de piaţă. Desigur că nu am luat în calcul că se va întâmpla acest lucru, dar nici nu avem motive să credem că faptul că presa a vehiculat un nume a scăzut interesul pentru emisiunea finală. Acest format este foarte puternic, spectacolul pe care îl oferă are multe valenţe, el nebazându-se exclusiv pe competiţie şi câştigător", explică Maria Apostol, PR and Corporate Affairs Director Pro TV.
Miercuri show-ul culinar de la Pro TV a înregistrat un record: patru milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări. "Publicul s-a uitat la finală fiindcă, cum se spune, citise cartea, dar nu văzuse filmul. Oamenii se uită şi la «Sherlock Holmes» versiunea 2009, deşi ştiu că e vorba de un detectiv cu haine cadrilate şi pipă, pentru spectacol şi pentru Robert Downey Jr. şi Jude Law", spune analistul Iulian Comănescu.
19,4 puncte de rating
este o audienţă record pentru Masterchef. Tot sezonul, show-ul a făcut constant peste 10 puncte de rating
Citiț