În ultimele zile de campanie electorală, candidaţii la scaunele de primar ale sectoarelor din Bucureşti au luat cu asalt parcurile Capitalei, au invadat căsuţele poştale cu fel de fel de afişe, au pus stăpânire pe ştergătoarele maşinilor bucureştenilor şi au cotropit mesageriile telefoanelor mobile ale acestora.
Aseară, pe la şapte, primesc un apel telefonic. Răspund: Alo! De cealaltă parte, nimic. Insist: Alooo! În sfârşit, îmi răspunde cineva: "Sunt Cutare Cutare (un celebru actor de comedie), şi te sfătuiesc să-l votezi pe candidatul Qiuhjcnd Yiuodfhl. E un băiat extraordinar, care o să facă şi o să dreagă pentru tine. Eu am încredere în el. Sper să ai şi tu".
După care telefonul se închide brusc. Celebrul actor nu-şi ia la revedere de la mine, nu zice nimic. Prin urmare, bănuiesc că e vorba de o înregistrare. Uau! zic eu. Asta e o metodă nouă de a face campanie pe ultima sută de metri. Nu am mai întâlnit-o până acum. Recunosc, mi se pare ingenioasă.
Sms-urile
Astăzi, la 10.24, am primit ultimul sms de la un alt candidat. Şi el îmi cere să-i acord încrederea mea prin vot. La fel, îmi promite că nu mă va dezamăgi. Am mai primit alte două sms-uri, tot cu caracter electoral, în care textul acestora era asemănător.
Atacul la ştergătoarele de la parbrize
În ultima săptămână, în fiecare dimineaţă, am găsit câte trei-patru fluturaşi electorali agăţaţi de ştergătoarele maşinii mele. Până acum, acestea erau deranjate doar de pliante cu anumite domnişoare, de pe la diverse saloane de masaj erotic, care îmi promiteau clipe de neuitat, în schimbul a doar 100 - 200 de lei pe oră.
Mesajele de pe hârtiile electorale sunt ceva mai elaborate, dar bazate tot pe promisiuni. Nu erotice, ci legate de îmbunătăţirea vieţii mele de bucureştean la bloc. Aceste mesaje electorale puse pe parbriz au un numitor comun, a cărei idee principală e u