Mihaela Rădulescu este prima în topul audienţelor de la Realitatea TV, cu un număr de telespectatori de două ori mai mare decât Andreea Marin
După două săptămâni în care emisiunile realizate de Mihaela Rădulescu şi de Andreea Marin au debutat la Realitatea TV, câştigătoare este emisiunea „Alegerile Mihaelei", cu audienţe duble faţă de show-ul Andreei Marin.
Debutul acesteia din urmă a fost mai slab, din punct de vedere al audienţelor, decât cea mai proastă emisiune a Mihaelei Rădulescu. Ediţia de pe data de 1 iunie a emisiunii „Trezeşte România" a reuşit să strângă doar 60.000 de telespectatori, în medie, pe minut, în mediul urban, şi a fost depăşită de Disney Channel, dar şi de cele mai multe posturi de ştiri, precum Antena 3, B1 TV sau RTV. Ultima emisiune a Andreei Marin a fost şi mai slabă decât precedentele, înregistrând, în medie, 25.252 de telespectatori în mediul urban.
Mihaela Rădulescu, rezultate instabile
Mihaela Rădulescu a debutat la 20 mai, de la ora 14.00, cu un avans de două săptămâni faţă de Andreea Marin. Prima ediţie a emisiunii „Alegerile Mihaelei" a avut o audienţă peste media postului de ştiri, dar la nivel naţional şi urban s-a clasat pe poziţiile cinci, respectiv şase. Pe de altă parte, a doua ediţie i-a adus un număr mai mare de telespectatori, ajungând pe a doua poziţie în clasamente, imediat sub Pro TV. Nu a reuşit însă să-şi păstreze avantajul, din cauza emisiunii din ziua de Rusalii, când a avut cea mai slabă ediţie, cu 117.000 de telespectatori la nivel urban, respectiv 202.000 la nivel naţional.
Totuşi, o comparaţie strictă între cele două emisiuni nu poate fi făcută din cauza zilelor şi orelor diferite de difuzare. „Alegerile Mihaelei" este difuzată duminica, de la ora 14.00, şi durează trei ore. Emisiunea Andreei Marin începe la 18.45, în fiecare seară de vineri, durează o oră şi se suprapune cu