Aproape nu mai conteaza din care grup de fani facem parte: dintre cei care il plang sau dintre cei care spera ca asista "la cel mai mare spectacol de pe Pamant". De ce ne-am certa intre noi? Noi toti, pastrandu-ne parerea, am fost la fel de activi, la fel de atenti la tot ceea ce s-a intamplat legat de numele lui Michael in acesti aproape trei ani, la fel de fideli idolului nostru, la fel de avizi dupa muzica fara varsta a artistului. In plus, ne bucuram de toate manifestarile care au comemorat, intr-un fel sau altul, viata si creatiile lui Michael Jackson: aniversarea zilei sale de nastere, comemorarea datei de 25 iunie 2009, aparitia albumului "Michael", flashmob-urile unor fani foarte tineri, dansand in cele mai neasteptate locuri, spre bucuria sincera a trecatorilor.
Documentar aniversar
Anul acesta se implinesc 25 ani de la aparitia albumului "Bad", iar regizorul Spike Lee si cantaretul Chris Brown colaboreaza pentru realizarea unui documentar aniversar, sponsorizat de Pepsi. Este societatea pentru care Michael turna in 1984 un spot publicitar, in timpul caruia a avut teribilul accident in care a suferit arsuri grave la nivelul scalpului. Este vorba despre un contract de sponsorizare intre Pepsi si Agentia "Michael Jackson" (firma care deruleaza in prezent afacerile lui Michael, in calitate de executor testamentar), pentru o campanie publicitara al carei mesaj generic este "Traieste acum!".
Iata o parte a textelor incluse in spoturile campaniei: "...Am fost incantati sa putem aduce impreuna, din nou, pe Michael si marca Pepsi", "...Suntem emotionati sa vedem cum totul revine la viata".
Nicki Minaj interpreteaza coloana sonora a campaniei publicitare Pepsi, iar in unele clipuri fundalul sonor este asigurat de trupa Black Eyed Peas, cu piesa "O singura familie".
Sprijin pentru copiii defavorizati
@N