Dezvoltarea Siveco, de la un start-up care în anii '90 testa soft produs în India pentru o companie franceză la o firmă prezentă în 19 ţări, cu afaceri estimate în 2012 la 78 mil. euro (100 mil. $), depăşeşte cu mult primul plan de business pus pe hârtie în 1992, a declarat într-un interviu pentru ZF Irina Socol, co-fondator şi director general al companiei.
"Dezvoltarea actuală a companiei ne-a depăşit aşteptările. Nu ne-am gândit că vom ajunge la o echipă de 1.313 persoane, că vom fi prezenţi în 19 ţări", spune Irina Socol, cea care a fondat compania în urmă cu 20 de ani, alături de soţul ei, Alexandru Rădăşanu - pe atunci, ca şi ea, angajat ca inginer software la Institutul Central în Informatică (ICI).
Decizia de a lansa produse proprii de la jumătatea anilor '90 şi cele două runde de investiţii în companie - în anii 2000 şi 2005 - au jucat un rol cheie în evoluţia companiei.
"Am mers tot timpul pe principiul că dacă vrei să creşti, să te dezvolţi, trebuie să ai parteneri, să ai parteneri internaţionali, să ai infuzie de capital. Cred că este o greşeală să nu laşi din mână nici măcar o parte din afacere. Nu cred în afacerea care să fie toată a ta şi care să crească exclusiv organic."
Citeşte articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Cum a ajuns Siveco de la un business plan de 3.000 dolari la 100 mil. dolari peste 20 de ani
Dezvoltarea Siveco, de la un start-up care în anii '90 testa soft produs în India pentru o companie franceză la o firmă prezentă în 19 ţări, cu afaceri estimate în 2012 la 78 mil. euro (100 mil. $), depăşeşte cu mult primul plan de business pus pe hârtie în 1992, a declarat într-un interviu pentru ZF Irina Socol, co-fondator şi director general al companiei.
"Dezvoltarea actuală a companiei ne-a depăşit aşteptările. Nu ne-am gândit că vom ajunge la o echipă de 1.313 pe