Chiriac, Strategad: A sosit momentul când putem spune că advertisingul online este deja clasic
Badinici, Google, declara recent că până în anul 2015, 50% din reclamele online vor fi în format video
Printre avantajele pe care le are componenta video faţă de text sau imagine, se regăseşte faptul că aceasta este puternică şi eficientă, întrucât transmite emoţie şi apelează la empatie
Advertisingul online este în continuă transformare, pe măsură ce noi instrumente şi oportunităţi apar din nevoia marketerilor de a obţine o expunere mai mare şi mai eficientă a brandurilor pe care le construiesc, arată o analiză realizată de agenţia Strategad. "A sosit momentul când putem spune că advertisingul online este deja clasic. Zilnic ceea ce a fost considerat până acum new media a evoluat, s-a reinventat. Acum schimbarea este adusă de Video Advertising", a declarat Alin Chiriac, Managing Partner, Strategad.
Alexandru Badinici, reprezentant al Google, declara recent că până în anul 2015, 50% din reclamele online vor fi în format video. În acelaşi timp, 75% dintre reclame şi 50% din reclamele de brand vor fi de tip "social". "YouTube motivează, la rândul său, această evoluţie către video advertising tot prin prisma modalităţii de adresare a mesajului de brand către consumatori", conform Strategad
"Fiecare business are în spate o poveste. Ca fiecare poveste, şi cea a brandului tău are nevoie de o audienţă. Cum găseşti cel mai bun public pentru povestea ta? (…)", au continuat aceştia.
Companiile din industrie au intuit schimbarea
Marii jucători din industrie au intuit nevoia unei astfel de schimbări şi o promovează prin noi instrumente. Astfel, Facebook a lansat în luna februarie a acestui an opţiunea integrării de conţinut de tip post în reclamele Facebook. Acest update oferă un avantaj foarte mare marketerilor, care pot acum