Acţiunile Facebook au crescut pe bursă după ce compania de analiză ComScore a publicat un studiu potrivit căruia reclamele postate pe reţeaua de socializare au un impact pozitiv asupra vânzărilor, potrivit Bloomberg.
Compania cu sediul în Menlo Park, California a înregistrat o creştere a acţiunilor cu 3% până la 27,10 dolari în New York. De când au fost listate la un preţ unitar de 38 dolari, pe 18 mai, acţiunile Facebook au scăzut în total cu 29%.
Facebook a precizat în luna mai că nu reuşeşte să monetizeze eficient creşterea numărului de utilizatori prin vânzarea de advertising, deoarece tot mai multe persoane accesează site-ul de pe smartphone-uri care au ecrane mici, pe care afişarea de reclame este dificilă. Facebook are în prezent o capitalizare de piaţă de 57,9 mld. dolari.
Acţiunile Facebook au crescut pe bursă după ce compania de analiză ComScore a publicat un studiu potrivit căruia reclamele postate pe reţeaua de socializare au un impact pozitiv asupra vânzărilor, potrivit Bloomberg.
Compania cu sediul în Menlo Park, California a înregistrat o creştere a acţiunilor cu 3% până la 27,10 dolari în New York. De când au fost listate la un preţ unitar de 38 dolari, pe 18 mai, acţiunile Facebook au scăzut în total cu 29%.
Facebook a precizat în luna mai că nu reuşeşte să monetizeze eficient creşterea numărului de utilizatori prin vânzarea de advertising, deoarece tot mai multe persoane accesează site-ul de pe smartphone-uri care au ecrane mici, pe care afişarea de reclame este dificilă. Facebook are în prezent o capitalizare de piaţă de 57,9 mld. dolari.