Mirela Stelea se bucură de un succes notabil în Emiratele Arabe Unite, astfel că mai multe articole despre colecţiile şi cariera româncei au apărut în publicaţiile locale.
Redactorii revistei Hayatouki, ediţia arabă a lanţului media internaţional francez JournalDesFemmes, care este citit de peste 7 milioane de oameni, a publicat trei articole despre creaţiile şi succesul designerului roman, punând accentul pe colecţia de cocktail Asmara şi pe cea de Cruise, Brilliance, lansate în primăvara acestui an.
Mirela Stelea a fost prezentă în acest an de două ori în Emirate. Mai întâi, pentru a realiza sedinţa foto pentru noua ei colecţie Cruise, pe un vas de croazieră, iar apoi ca participant la Dubai Bride Show, renumitul târg de mirese.
Turiştii străini, dar şi arabii, s-au arătat deosebit de încântaţi de creaţiile soţiei lui Bogdan Stelea, astfel că o parte din acestea sunt prezente în cele mai cunoscute boutique-uri din regiune.
"Piaţa din Emirate poate fi comparată cu orice altă piaţă cu tradiţie de oriunde din lume. Acolo totul se dezvoltă acolo foarte rapid, iar femeile din acele ţări vor haine în trend de la designeri în ascensiune. Vor lucruri unicat. Mă bucur nespus că stilul meu este foarte apreciat şi acolo şi că am ajuns, în doar un an de zile, să fiu cunoscută la o distanţă atât de mare de casă", declară Mirela Stelea.
Designerul român a lansat anul acesta o colecţie de rochii de cocktail, Asmara, una de haine Cruise, de plajă, Brilliance, şi o colecţie de rochii de mireasă.