Emil Boc a fost, pe întreaga durată a campaniei electorale, cel mai mediatizat candidat la Primărie, iar Nicuşor Dan a fost cel mai prezent pe twitter, urmat de Gigi Becali şi de Marian Vanghelie, potrivit unei analize Mediafax Monitorizare.
Emil Boc a fost cel mai mediatizat candidat la Primărie, cu un număr total de 3.595 de apariţii, urmat de Gigi Becali cu 3.492 apariţii, de Sorin Oprescu cu 2.639 de apariţii, de Radu Mazăre - 1.394 de apariţii, Marian Vanghelie - 1.341 de apariţii, Nicuşor Dan - 1.334 de apariţii, Sulfina Barbu - 1.322 de apariţii, Neculai Onţanu - 1260 de apariţii, Robert Negoiţă - 1.237 de apariţii şi de Silviu Prigoană, cu 1.151 de apariţii.
Emil Boc a apărut pe site-uri şi bloguri în formule conflictuale în raport cu Guvernul Ponta şi Crin Antonescu, fiind susţinut în demersurile sale de liderii PDL – Monica Macovei, Elena Udrea, Silviu Prigoană sau de Mihai Răzvan Ungureanu. Referirile la Emil Boc s-au făcut şi ca urmare a participării acestuia la evenimente publice: deschiderea unui Cazino în Cluj după renovare, inaugurarea noului tramvai ultra-automatizat la Cluj, prezenţa acestuia la deschiderea oficială a TIFF 2012, inaugurarea unui club de pensionari.
Apariţiile lui Gigi Becali au avut prea puţină legătură cu o campanie electorală clasică în care candidatul se adresează alegătorilor, îşi discută proiectele viitoare şi implicaţiile acestora la nivelul cetăţeanului de rând sau care se confruntă cu contracandidaţii pe teme specifice agendei bucureşteanului. În ciuda acaparării a peste 10% din numărului total de apariţii ale candidaţilor urmăriţi în online de Mediafax Monitorizare, cea mai mare parte din acestea nu au avut legătură nici cu bucureştenii, nici cu viitorul Primar al Capitalei.
Sorin Oprescu, cu aproape 9% din numărul total de apariţii monitorizate în această campanie, este unul dintre candidaţii c