Din ce în ce mai multe companii de asigurare din Europa îşi dezvoltă canalul de vânzare online pentru a-şi optimiza costurile şi a creşte vânzările, cele mai mari pieţe de asigurare online din regiune fiind Marea Britanie, Ungaria, Olanda şi Germania.
Şi în România, asiguratorii încep să se orienteze către acest canal de distribuţie. Despre situaţia vânzărilor online în România, atitudinea companiilor faţă de acest canal şi soluţii tehnice pentru dezvoltarea acestui tip de vânzare au discutat, în cadrul emisiunii "Ora de risc", Daniel JINGA, Key Account Manager, PayU, şi Mihai CRĂCEA, Senior Editor, publicaţiile XPRIMM.
Mediul online se află în continuă expansiune în România. În 2011 se înregistrau 8,5 milioane de utilizatori de internet şi, conform studiilor, 85% dintre români folosesc internetul de mai multe ori pe zi. În aceste condiţii, asiguratorii pot avea acces la o piaţă "nouă", cea a utilizatorilor de internet.
Emisiunea Ora de risc din 12 iunie 2012
Din ce în ce mai multe companii de asigurare din Europa îşi dezvoltă canalul de vânzare online pentru a-şi optimiza costurile şi a creşte vânzările, cele mai mari pieţe de asigurare online din regiune fiind Marea Britanie, Ungaria, Olanda şi Germania.
Şi în România, asiguratorii încep să se orienteze către acest canal de distribuţie. Despre situaţia vânzărilor online în România, atitudinea companiilor faţă de acest canal şi soluţii tehnice pentru dezvoltarea acestui tip de vânzare au discutat, în cadrul emisiunii "Ora de risc", Daniel JINGA, Key Account Manager, PayU, şi Mihai CRĂCEA, Senior Editor, publicaţiile XPRIMM.
Mediul online se află în continuă expansiune în România. În 2011 se înregistrau 8,5 milioane de utilizatori de internet şi, conform studiilor, 85% dintre români folosesc internetul de mai multe ori pe zi. În aceste condiţii, asiguratorii pot avea acces