* a patit-o un brailean care, dupa ce a platit o suma considerabila si a constatat ca aparatul este defect, a devenit un fel de abonat pe termen lung al unui centru de reparatii * desi a solicitat sa i se înlocuiasca telefonul cu unul bun si a facut apel si la Protectia Consumatorilor în acest sens, nici dupa trei luni nu i s-a rezolvat problema
Dupa ce a investit o suma considerabila într-un telefon mobil de ultima generatie, un brailean avea sa constate din proprie experienta ca, în România, daca ai ghinionul sa îti cumperi un produs defect, ai sanse extrem de reduse sa ti se dea la schimb unul corespunzator sau sa îti primesti banii înapoi de la comerciant. În plus, ajutorul primit din partea Protectiei Consumatorului este egal cu zero. "În data de 31 iulie 2011, am achizitionat, de la «Germanos», un telefon mobil Nokia X6. Începând cu luna ianuarie 2012, telefonul a început sa manifeste o serie de defectiuni (blocari), fapt pentru care, la data de 28 februarie 2012, l-am depus pentru reparatii, în perioada de garantie, la magazinul de unde l-am achizitionat. Reparatia s-a dovedit a fi necorespunzatoare, aparatul manifestând aceleasi simptome. L-am retrimis din nou la reparat si problema tot nu s-a rezolvat. În total, telefonul a ajuns de patru ori în unitatea de service a magazinului în cauza. Ultima data, l-am trimis la reparat în data de 22 mai si nu am primit niciun raspuns în privinta lui nici la aceasta data, cu toate ca au fost depasite cele 15 zile ca termen de reparatie", ne-a sesizat, pe 11 iunie a.c., braileanul Gheorghe Carbunaru. Acesta spune ca, dupa ce a constatat ca service-ul autorizat nu reuseste sa repare corespunzator aparatul, a cerut sa îi fie înlocuit sau sa îi fie restituita contravaloarea. Nu a primit un raspuns pozitiv, drept pentru care s-a adresat Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului Braila. Dupa 40 de zile