Asirom a primit in primele trei luni din acest an circa 730 de reclamatii (inclusiv intrebari si sugestii), in crestere cu 170% fata de aceeasi perioada din 2011 (cand s-au primit 267 reclamatii), a precizat marti Mariana Diaconescu, presedintele directoratului Asirom. Aceasta sustine ca este un fenomen de constientizare a drepturilor pe care fiecare client le are, stimulat de cresterea numarului de mijloace de comunicare. Diaconescu a fost amendata recent cu 10.000 de lei de catre CSA, alaturi de alti directori din asigurari, pe motivul numarului mare de reclamatii de la asigurati. Intrebata daca va ataca in instanta decizia CSA, aceasta a spus ca un raspuns va veni in momentul in care se va primi decizia autoritatii pentru a vedea care au fost elementele care au fost luate in considerare pentru a fi emis un ordin de sanctionare.
VIDEO Mariana Diaconescu, despre amenda de la CSA:
"Pana in momentul de fata nu cunoastem mai mult decat continutul comunicatului de presa al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA). Nu avem o decizie din partea Consiliului CSA in care sa vedem care au fost elementele care au fost luate in considerare pentru a fi emis un ordin de sanctionare. In momentul in care vom avea acest text putem sa va raspundem si la aceasta intrebare", a declarat marti Mariana Diaconescu, Presedintele Directoratului Asirom intrebata daca va contesta decizia de sanctionare a autoritatii.
Saptamana trecuta, mai multi directori din Astra Asigurari, Euroins, Asirom si Omniasig au fost amendati cu 80.000 de lei de catre CSA pentru numarul mare de petitii privind in special intarzieri la plata despagubirilor catre asigurati.
730 de reclamatii primite in primele trei luni din 2012/ In 2011 s-au primit 1.269 de reclamatii, sustine Asirom
In aceasta privinta, directorul Asirom a facut public si numarul d