NTT Partners si GAP International au lansat pe piata o companie de consultanta in parteneriat romano-american, The Institute for Exceptional Business Growth, prin care doresc sa ofere sprijin atat companiilor mici cat si multinationalelor.
Investitia parternerilor romani in acest proiect a fost de 350.000 de euro, cea mai mare parte din bani fiind alocati cercetarii si importului de know-how de la partenerul american. Ei estimeaza o cifra de afaceri pentru primul an de aproximativ 1,5 milioane de euro.
Proiectul din Romania a fost initiat de Ionut Harabagiu, care a fost foarte multi ani chief technical officer in televiziune, si Marius Caluian, fost general manager pe Romania si Moldova al MEMRB, iar apoi managing partner al Market Vector.
“In lumea de azi, in care pietele se uniformizeaza atat la nivel local, cat si global, inovatia in business este obligatorie”, afirma chief leadership officer al Gap International, Mitzie Hoelscher (foto).
"Ceea ce asteptam din partea NNT Partners, odata cu aducerea la noi in tara a expertizei Gap, este dezvoltarea unei colaborari pentru a putea elabora si alte rapoarte precum cel pe care l-am lansat anul trecut, raportul de competitivitate a economiei romanesti, prin care am vazut cum se situeaza Romania in comparatie cu alte 6 tari din Europa Centrala si de Est", spune directorul executiv al AmCham, Anca Harasim.
"Atunci cand se pune problema ca o companie sa isi stabileasca o operatiune intr-o tara, in primul rand ea va face comparatii intre diverse locatii", a mai adaugat Harasim.
Cei de la Gap sustin ca ajuta companiile sa isi ridice standardele de performanta si sa isi imbunatateasca rezultatele printr-o metoda stiintifica proprie, pe care au implementat-o deja in foarte multe tari si pe care o aduc acum si in Romania. Aceasta metoda are la baza trei prin