Network One Distribution (fosta Asesoft Distribution) a semnat un parteneriat strategic cu ASUS şi vizează vânzări de 10 milioane de euro până la finalul anului pentru această marcă, se arată într-un comunicat al companiei. "Vrem ca produsele ASUS să fie disponibile unui număr cât mai mare de potenţiali utilizatori din România şi urmărim să consolidăm poziţia de lider inclusiv prin parteneriatul cu NOD. Acesta va acoperi întregul portofoliu de produse ASUS, de la laptopuri şi tablete la networking, monitoare, componente PC şi dispozitive multimedia. Ţintim ca, până la sfârşitul acestui an, să realizăm împreună o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro", a declarat directorul general al ASUS România, Ciprian Donciu.
Cu o cotă de piaţă de 25%, Network One Distribution este cel mai mare distribuitor local pe piaţa de laptopuri, estimată la 250 milioane de euro în 2011 şi cu o creştere prognozată de 10% în 2012.
Prin parteneriatul cu ASUS, care deţine o cotă de 16% pe piaţa laptopurilor, NOD îşi consolidează poziţia de cel mai important distribuitor al pieţei româneşti de computere portabile, furnizor pentru o bază de peste 2.000 de revânzători din România.
"Am integrat rapid întregul portofoliu ASUS în parte şi datorită investiţiei de 1,5 milioane de euro pe care NOD a derulat-o anul trecut pentru optimizarea logistică şi operaţională. În acest moment avem disponibile toate gamele de produse ASUS, pe care le putem oferi pe toate canalele de distribuţie", a declarat directorul general al NOD, Răzvan Ziemba.
Network One Distribution (fosta Asesoft Distribution) a semnat un parteneriat strategic cu ASUS şi vizează vânzări de 10 milioane de euro până la finalul anului pentru această marcă, se arată într-un comunicat al companiei. "Vrem ca produsele ASUS să fie disponibile unui număr cât mai mare de potenţiali utilizatori din România şi urmărim