Lexus a lansat astăzi în România noua generație a modelului GS, alternativa japoneză la modele premium teutone Audi A6, BMW Seria 5 și Mercedes-Benz Clasa E. Lexus GS
Sursa: LEXUS Lexus GS
Lexus GS
Lexus GS
Lexus GS
Lexus GS
Românii cu bani care privesc dincolo de oferta clasică germană din clasa mare pot cântări, începând de astăzi, un automobil japonez.
Este vorba de noua generație a modelului Lexus GS, un concurent al tripletei germane Audi A6 - BMW Seria 5 - Mercedes-Benz Clasa E.
Marea berlină asiatică de lux va fi comercializată în România cu prețuri cuprinse între 53.500 și 78.950 de euro (cu TVA inclusă).
Două versiuni, trei echipări
Oferta cuprinde două versiuni, GS 250 și GS 450h - cea din urmă cu sistem de propulsie hibrid -, și trei echipări: Business, F Sport și Luxury.
Lexus GS 250 are sub capotă un V6 alimentat cu benzină, de 2.5 litri, care dezvoltă 209 cai-putere. Transmisia, la puntea spate, este asigurată de o cutie de viteze automată cu 6+1 trepte.
Sistem hibrid de propulsie, care dezvoltă 345 CP
Lexus GS 450h mizează pe un tandem V6 (benzină, 3.5 litri) - motor electric, care livrează 345 CP precum și pe o transmisie hibridă cu variator continuu de turație (E-CVT).
GS 450h poate sprinta de la zero la 100 km/h în 5,9 secunde. Datele oficiale indică un consum mixt (urban-extraurban) de 6,2 l/100 km.
Noul Lexus GS are 4,85 metri lungime, 1,84 metri lățime și 1,45 metri înălțime.
Portbagajul are o capacitate de 530 de litri (pentru GS 250) sau 465 de litri (GS 450h).
Cel mai mare display din segment: 12,3 inchi
Pachetul de dotări este pe măsura prețului, adică mare.
Cele mai interesante echipamente ar putea fi