Mai mult de 25.000 de persoane au vizitat cel puțin unul din cele patru mari târguri imobiliare organizate în București în această primăvară,potrivit auditului târgurilor imobiliare realizat de PR studio, în parteneriat cu Asociația Brokerilor Imobiliari
tIMOn (Târgul Imobiliar Național) a fost cel mai vizitat târg, 60% din totalul vizitatorilor contorizați trecându-i pragul, după cum reiese din auditul târgurilor imobiliare realizat de PR studio, în parteneriat cu Asociația Brokerilor Imobiliari. Auditul a măsurat atât audiența înregistrată de fiecare târg în parte, precum și suprafațele standurilor ocupate de expozanții prezenți la eveniment.
Patru târguri imobiliare în trei luni de primăvară
Folosind un instrument unic de măsurare a rezultatelor, auditul târgurilor imobiliare a pus față în față principalele târguri imobiliare din Capitală: Project Expo - cu edițiile organizate în martie (Sala Palatului) și mai (Palatul Copiilor), tIMOn-ul - Târgul Imobiliar Național - din aprilie (Piața Constituției) și TNI - Târgul Național Imobiliar, care a avut loc în luna mai în incinta Palatului Parlamentului.
Organizate la intervale mici de timp și în locații variate, târgurile imobiliare au înregistrat variații semnificative în ceea ce privește audiența, diferența dintre primul și următorul clasat fiind de peste 11.000 de persoane dintr-un total de 25.000 de vizitatori. Astfel, pe primul loc în topul numărului de vizitatori, s-a clasat tIMOn & MobiDeco, oferta imobiliară fiind dublată și de un salon de mobilă și decorațiuni. Târgul a numărat o audiență-record de 15.292 persoane în cele patru zile de desfășurare (19 - 22 aprilie), evenimentul organizat în Piața Constituției „captând" astfel peste 60% din totalul publicului contorizat la târgurile de gen.
O luptă strânsă pentru locul 2 la nivelul vizitatorilor s-a dat între prima ediție a Project