Specialiştii în domeniul resurselor umane sunt de părere că unele dintre condiţiile esenţiale care trebuie îndeplinite pentru ca un angajat să fie remarcat de către şefii săi şi să obţină, în cel mai scurt timp, o promovare sunt stabilirea unor obiective concrete pe care să le urmeze pe parcursul carierei, atitudinea dinamică, buna interacţiune cu superiorii şi cu membrii echipei din care face parte şi capacitatea de a-şi promova cât mai bine munca.
gândul vă prezintă o analiză a condiţiilor pe care trebuie să le îndeplinească un angajat pentru a obţine rapid o promovare în cadrul companiei pentru care lucrează.
Este important să îţi stabileşti o serie de obiective pe care să le atingi în carieră. (FOTO: Publimedia/Shutterstock)
Stabilirea unor obiective încă de la începutul carierei este benefică pentru persoanele care vor să obţină rapid promovări la locul de muncă. Un angajat trebuie să îşi facă un plan realist, în funcţie de tipul de organizaţie în cadrul căreia lucrează şi de echipa din care face parte. Un astfel de plan trebuie să cuprindă perioadele de timp pe care el este dispus să le petreacă în cadrul fiecăriei funcţii, el îl va motiva pe angajat pentru a da un randament cât mai mare în cadrul fiecărui post şi, în final, îl va face să fie remarcat de către şefi.
O atitudine deschisă este şi ea importantă în cazul în care vrei să fii promovat cât mai repede. Este esenţial ca o persoană să se întâlnească des atât cu colegii săi, cât şi cu şefii săi, şi să încerce să le obţină încrederea. Toate acestea îi cresc şansele de a fi propus pentru o promovare.
Un alt element cheie pentru obţinerea unei avansări este şi acela ca un angajat să ştie să se promoveze cât mai bine. El trebuie să le comunice celor din jur performanţele pe care le obţine pentru a putea fi remarcat rapid de către superiori.
Preia din atribuţiile