Cea de-a patra ediţie a Picnicului Dacia din Franţa va avea loc pe 17 iunie la Castelul de la Rambouillet, în partea de sud-vest a regiunii pariziene. „Din programul acestei ediţii nu vor lipsi activităţile deja populare ale picnicului, ambianţa specifică, distracţiile în aer liber oferite gratuit familiilor, tururi ghidate ale castelului şi un concert excepţional cu artişti ai anilor ’80“, anunţă producătorul Dacia.
Până în prezent s-au înscris peste 10 000 de participanţi la întâlnirea anuală pe care posesorii de vehicule Dacia nu trebuie să o rateze, astfel că evenimentul se anunţă un succes.
Şi în Franţa, Dacia e un fenomen social
Într-o perioadă scurtă de timp, marca Dacia a reuşit să strângă în jurul ei o adevărată comunitate a clienţilor care nu ratează nicio ocazie de a se reuni. Deoarece proprietarilor Dacia le place să se cunoască, aceştia răspund „prezent” cu fiecare ocazie pe care o au. Pe forumurile de discuţii pe internet, ei sunt de două ori mai activi decât clienţii altor mărci. Şi, în spiritul Dacia, veştile circulă de două ori mai repede prin reţelele informale. Aceste discuţii, succesul comercial, diversitatea crescândă a gamei Dacia au dat naştere unui nou mod de abordare şi înţelegere a automobilului.
Marele picnic Dacia le dă ocazia tuturor acestor persoane să se întâlnească şi să comunice în jurul unor valori precum simplitatea şi prietenia. În acest an, Castelul de la Rambouillet va fi destinaţia privilegiată a clienţilor francezi. Picnicul din Franţa are loc după cel din Olanda. Cu ocazia zilei „Dacia” din Olanda, aproape o mie de participanţi s-au reunit la începutul lui iunie, în ciuda vremii nefavorabile, pe plaja d'Almere (Flevoland). În Europa, în cursul anului 2011, peste 10.000 de clienţi mândri de marca Dacia au participat la astfel de acţiuni.
De opt ani, o poveste de succes în Europa