Peste 25.000 de persoane au vizitat cel puţin unul dintre cele patru mari târguri imobiliare organizate în Bucureşti în această primăvară. tIMOn - Târgul Imobiliar Naţional - poate fi declarat "cel mai vizitat târg", 60% din totalul vizitatorilor contorizaţi trecându-i pragul, după cum reiese din auditul târgurilor imobiliare realizat de PR studio, în parteneriat cu Asociaţia Brokerilor Imobiliari (ABI).
Auditul târgurilor imobiliare a pus faţă în faţă principalele târguri imobiliare din Capitală: Project Expo - cu ediţiile organizate în martie şi mai, tIMOn-ul - Târgul Imobiliar Naţional - din aprilie şi T.N.I.-ul - Târgul Naţional Imobiliar, care a avut loc în luna mai. Deşi târgurile au specific imobiliar, vizitatorii au putut întâlni în cadrul acestora atât expozanţi veniţi din domenii conexe, precum cel bancar sau de amenajări interioare, cât şi expozanţi aparent fără nicio legătură cu domeniul imobiliar, cum au fost comercianţii de ţigări electronice sau de vinuri.
Organizate la intervale mici de timp şi în locaţii variate, târgurile imobiliare au înregistrat variaţii semnificative în ceea ce priveşte audienţa, diferenţa dintre primul şi următorul clasat fiind de peste 11.000 de persoane dintr-un total de 25.000 de vizitatori. Astfel, pe primul loc în topul numărului de vizitatori, s-a clasat tIMOn & MobiDeco, oferta imobiliară fiind dublată şi de un salon de mobilă şi decoraţiuni. Târgul a numărat o audienţă-record de 15.292 de persoane în cele patru zile de desfăşurare (19 - 22 aprilie), evenimentul organizat în Piaţa Constituţiei "captând" astfel peste 60% din totalul publicului contorizat la târgurile de gen.
O luptă strânsă pentru locul doi la nivelul vizitatorilor s-a dat între prima ediţie a Project Expo, din perioada 9 - 11 martie, şi T.N.I.-ul organizat în intervalul 25 - 27 mai. Fiind primul târg imobiliar al acestui an, Project Ex