Anul acesta au fost organizate 4 targuri imobiliare (TNI, Timon si 2 editii Project Expo), care au avut o suprafata totala cumulata de peste 1.800 mp din care aproape 40% a fost ocupata de firme care nu activeaza in domeniul imobiliar, arata un studiu realizat de PR Studio si Asociatia Brokerilor Imobiliari.
Ca numar de standuri, imobiliarii stau mai bine, ocupand in jur de 70%. Diferenta dintre procentul ocupat de imobiliari pe standuri si cel pe suprafete este determinat si de faptul ca, in ultimii ani, o serie de servicii conexe si-au facut loc la targurile imobiliare, printre care si companiile de mobila, care ocupa suprafete mult mai mari. De asltfel, la Timon exista o arie special destinata zonei de mobilier si decoratiuni ceea ce determina ca o suprafata importanta sa nu fie ocupata cu standuri imobiliare.
Ca numar de vizitatori, targul imobiliar Timon este pe prima pozitie, cu peste 15.000 de persoane la editia din anul acesta. Editiile din acest an ale celorlalte doua targuri nu au depasit 4.000 de vizitatori.
Project Expo
Pe langa expozanti proveniti preponderent din domeniul imobiliar, la Project Expo participa si firme de brokeraj credite, solutii alternative de incalzire a locuintei sau decoratiuni interioare.
Ca periodicitate, Project Expo se desfasoara anual in lunile martie, mai, iulie, septembrie si noiembrie. Urmatoarea editie Project Expo va avea loc in perioada 13 – 15 iulie, la Sala Palatului.
Evenimentul este organizat de Project Events si Zero Point Consulting. In sezonul de primavara, Project Expo a avut loc in doua editii, una in martie si una in mai. Editia din martie a atras peste 3.900 de vizitatori, iar cea din mai a fost vizitata de peste 2.400 de persoane.
Editia din martie a avut 37 de standuri pe o suprafata cumulata de 227 mp. 26 de standuri, cu o suprafata de 173 mp au fost ocupate de c