O campanie promovată de revista “12” din Bulgaria, intitulată “Victimele Frumuseţii” a şocat opinia publică prin imaginile în care mai multe fotomodele apar desfigurate.
Pentru a promova campania “Victimele Frumuseţii”, revista bulgara “12” a realizat un pictorial în care mai multe fotomodele superbe, îmbrăcate în haine de firmă, apar fie desfigurate de lovitri, arse sau tăiate. Conform dailymail.co.uk, imaginile au fost catalogate ca fiind “perverse” sau deranjante.
Deşi imaginile au fost realizate prin adăugarea urmelor de violenţă cu ajutorul efectelor speciale, pe site-ul revistei unde apăre pictorialul, acestea nu sunt recomandate persoanelor sub 16 ani şi nici celor care au probleme cu inimă. Modelele din toate fotografiile arată impecabil cu excepţia acestor urme de violenţe adăugate, acestea nefiind primele astfel de poze realizate, ideea fiind folosită în asemenea campanii de abuz domestic încă din 1980.
Unii cititori critică imaginile dure, alţii se arată încântaţi de valoarea artistică a acestora. Însă Alison Meldrum, de la asociaţia care luptă împotriva violenţei anti-domestice, Standing Together, a anunţat că “Având în vedere avântul pe care l-a căpătat violenţa în relaţiile dintre adolescenţi, acest act pervers etalat ca artă este deranjant”
O campanie promovată de revista “12” din Bulgaria, intitulată “Victimele Frumuseţii” a şocat opinia publică prin imaginile în care mai multe fotomodele apar desfigurate.
Pentru a promova campania “Victimele Frumuseţii”, revista bulgara “12” a realizat un pictorial în care mai multe fotomodele superbe, îmbrăcate în haine de firmă, apar fie desfigurate de lovitri, arse sau tăiate. Conform dailymail.co.uk, imaginile au fost catalogate ca fiind “perverse” sau deranjante.
Deşi imaginile au fost realizate prin adăugarea urmelor de violenţă cu ajutorul efectelor speciale, pe site-ul revis