Ambient a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 135 milioane de euro, cu 30 milioane de euro mai mare comparativ cu valoarea acesteia aferentă anului 2010
Ambient, un lider al pieţei autohtone de comerţ cu materiale de construcţii, finisaje şi amenajări interioare, reconfirmă promisiunea de a reveni în creștere și în ceea ce privește rezultatele pentru anul 2011, obținând o cifră de afaceri de 135 milioane de euro.
Această cifră are la bază o creștere de 28% față de valoarea ciferi de afaceri din 2010: 105 milioane de euro. Astfel, pe baza unui proces de repoziționare a business-ului și a unei strategii demarate în 2009 și continuată în 2010, Ambient oferă și în cazul anului 2011 o garanție clară a promisiunilor pe care le-a realizat.
Dacă anul 2009 a reprezentat pentru Ambient momentul asumării deciziei de a restructura businessul, anul 2011 confirmă eficiența planului strategic și viitorul sigur al afacerii Ambient depășind chiar estimările de 15% creștere, realizate la începutul anului trecut.
,,Ambient a reușit să își mențină stabilitatea și să facă performanță în ceea ce privește rezultatele obținute în contextul în care creșterea nu s-a bazat pe extinderea lanțului comercial. Am decis că este mai corect și mai profitabil să continuăm toate procesele în linia planului strategic pentru a avea un viitor stabil. Ne-am concentrat eforturile în această direcție și reușim de 19 ani să fim soluția pe care o caută clieții noștri” a declarat Ioan Ciolan, Directorul General şi fondatorul Ambient.
Cifra de afaceri obţinută în 2011 are la bază o serie de factori care au fost incluşi în planul menit să consolideze o bază strategică în piaţă pentru o companie responsabilă, competitivă şi receptivă faţă de parteneri şi clienţi. Astfel, atât divizia de Retail, cât şi cea de Distribuţie au jucat un rol esenţial pe parc