Andrei Ursulescu a fost numit director general al Scandia Food la inceputul acestui an, avand un mandat de 2 ani. Tanarul de 28 de ani este membru al boardului executiv al Scandia din 2009, moment in care a fost demarat un proces de transformare in companie, atat la nivel de procese si operatiuni, cat si la nivel de imagine.
Scandia Sibiu a inregistrat in 2010 afaceri de 78 mil lei prin firma Scandia Food si de peste 190 mil. lei prin compania Scandia Romana, ambele companii inregistrand profit net cumulat de circa 10 mil. lei. In 2011 afacerile au scazut usor.
Anul 2012, a inceput insa promitator, dublarea exporturilor, dar si volumul in crestere de pe piata interna, majorand businessul companiei cu 20% in lei si 15% in euro, in primele 4 luni.
De la inceputul anului, compania are si un nou director general, pe Andrei Ursulescu.
Dupa ce a fost timp de 3 ani consultant financiar in Elvetia, Ursulescu a venit in 2009 ca membru al boardului executiv la Scandia. Schimbarea de cariera a venit ca urmare a faptului ca tanarului manager i s-a parut interesanta intrarea in zona de management. In Elvetia a ajuns sa lucreze chiar dupa absolvire. A absolvit economia in Lugano, iar apoi a facut un masterat in management la Milano. Cum lui Ursulescu ii „place scoala” a aplicat si la o serie programe educationale.
A fost al doilea cel mai tanar student la un curs de leadership de cateva saptamani de la Cambridge, iar pentru acesta toamna a aplicat la un alt curs dedicat executivilor de la Harvard. „Acolo cred ca vor fi cel mai tanar student pentru ca media de varsta este de obicei de 45 de ani”, spune Ursulescu, pentru Wall-Street.
Ce a invatat managerul Scandia in cele cateva saptamani la Cambridge?
„Un astfel de curs iti da o perspectiva globala asupra businessului. Finantist de meserie vorbeam tot timpul despre cifre, profit, rand